onsdag 6 juli 2011

Hello cupcake

Hej!

Ni har väl inte missat att Leila är i full fart med att skriva en ny bok. Denna gång handlar det om populära cupcakes och med titeln Hello cupcake.


Vad sägs om cupcakerecept som Rabarber cheesecake cupcakes, Missisippi mud cupcakes, Choklad-och lavendel cupcakes och mazarincupcakes. Ibland whoopiesrecepten hittar ni spännande Smore’s whoopies, Black and white whoopies, Hallonwhoopies och Peanut butter whoopies.




Jag berättade för maken att jag har förhandsbokat en bok på adlibris och han frågade vad det var. Jag berättade att Leila kommer ut med en ny bok i oktober som heter Hello Cupcake. Vad tror ni att jag får till svar....

....Goodbye Muffins. Snillet har snackat!!! Han måste ta varje tillfälle att retas angående min bakmani och all inspiration jag får från tex Leila.

Trots att jag inte är så imponerad av hennes bakning i Frankrike så gillar jag henne enormt.

5 kommentarer:

  1. Här är det en till som blir retad : / Men jag bakar vidare ; ) älskar Leila : ) tack för tipset! kram en "medsyster" som förstår Sofia i Hjo

    SvaraRadera
  2. Jag älskar Leila. Ska också köpa boken.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det blir säkert mycket smarrigt i nya boken! Jag är bekväm när det gäller bakning, hittar jag ett bra recept så används det en ganska lång tid framöver. Har använt flera av dina. TACK! Dom är ofta okomplicerade.Viktigt för mig.Den här helgen ska jag baka Rosmarinbrödet,men använda basilika som du föreslog.Älskar basilika!
    Hoppas vi får ett bra veckoslut!
    Kram Kerstin

    SvaraRadera
  4. Den måste jag bara boka åt Evelin. Blir en perfekt present till henne, tack för tipset.
    Ha de så gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  5. Thanks , I've just been searching for info approximately this topic for ages and yours is the greatest I've came upon till now.
    However, what about the bottom line? Are you sure in regards to
    the supply?
    My homepage :: tmj atlanta

    SvaraRadera